تغییر زیر ساخت در شرکت های مالی به ابر هیبریدی با سرویس HPE GreenLake

تسریع سفر ابری هیبریدی با HPE GreenLake

 

موسسات مالی زیادی به HPE GreenLake برای سرعت بخشیدن به تحول ابر ترکیبی، مثلا Allied Irish Banks که جزو ارائه دهندگان خدمات مالی دیجیتال در ایرلند هستند برای برآورده کردن حجم تراکنش رو به رشد و ارائه مقیاس‌پذیری بهبود یافته و امنیت پیشرفته به HPE GreenLake روی آورده‌اند.

در صورتی که با ابر هیبریدی آشنا نیستید، مطالعه مقاله رایانش ابری چیست و مزایای رایانش ابری را مطالعه کنید.

در حال حاضر اکثر شرکت‌ها از جمله موسسات مالی در سفر چند نسلی IT هستند، معمولا با محیط مرکز داده شروع کرده‌اند و با رویکرد ترکیبی چند ابری در مسیر نوآوری، افزایش سرعت و چابکی در حرکت هستند و برای سرعت بخشیدن به نتایج کسب و کار، دسترسی ایمن و کنترل دارایی‌های داده خود از لبه شبکه به ابر مهاجرت می‌کنند.

در چند ماه گذشته با تعداد زیادی از مشتریان مالی / بانکی ملاقات داشته ام و بصورت مکرر از آنها میشنوم که به دنبال افزایش تجربه بهتر برای مشتری و مدرن کردن سیستم‌ها و پلت فرم‌های پرداخت حیاتی هستند که بتوانند از کارایی و انعطاف‌پذیری ابر ترکیبی بهره‌مند شوند. به دلیل الزامات امنیت سایبری زیادی که برای موسسات مالی وجود دارد، موارد غیرقابل مذاکره متعددی از جمله انعطاف پذیری، پایداری و امنیت پلتفرم‌های فناوری اساسی وجود دارد.

HPE برای کمک به مشتریان، ایجاد پل ارتباطی با آینده و ارائه خدمات در تمام محیط‌ها طراحی شده است.

با HPE GreenLake مشتری، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری، امنیت و سادگی کار را در تمام محیط‌هایی که برنامه‌ها و داده‌ها وجود دارند تجربه می‌کند، به همین دلیل بسیاری از موسسات مالی به استفاده از HPE GreenLake روی آورده اند. موسساتی مانند: JCB، Worldline، Barclays

از زمانی که به HPE محلق شدم، روی ارتقاء پلتفرم HPE GreenLake با تجربه یکپارچه ساده، امنیت افزایش یافته و اکوسیستم توسعه یافته برای پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتریان در صنعت بانکداری و فراتر از آن تمرکز کردم.

 

 

امروز خوشبختانه بانک‌های متحد ایرلندی (AIB) پلتفرم HPE GreenLake را برای پشتیبانی از سفر ابری ترکیبی و عملکرد مطمئن آینده خود برای مدیریت یکپارچه رشد در حجم پرداخت انتخاب کرده‌اند.

AIB از بزرگترین بانک‌های خرده فروشی و تجاری ایرلند است که 2.8 میلیون مشتری و بیش از 170 شعبه در سراسر کشور دارد و برای رهبری تحول دیجیتال در صنعت بانکداری از استراتژی ابر هیبریدی آینده‌گرا استفاده می‌کند.

AIB و HPE سابقه رابطه‌ای بلند مدت و موفق با هم دارند و اکنون با هم کار می‌کنند تا فناوری حیاتی بانک را برای زیرساخت‌های پرداخت آن مهیا کنند. HPE GreenLake الزامات امنیتی، انعطاف‌پذیری و در دسترس بودن گسترده AIB را برآورده کرده و از خدمات حیاتی مانند مجوزهای کارت بدهی پشتیبانی می‌کند.

گراهام فاگان، مدیر فناوری سازمانی و مهندسی ابر، گروه AIB توضیح داد که در صنعت مالی دو عامل کلیدی برای موفقیت یک بانک وجود دارد، تجربه مشتری و امنیت برای مقابله با این چالش‌ها و دستیابی به اهداف کلیدی خود، باید از پیشرفته ترین فناوری‌ها برای مهم‌ترین موارد استفاده خود بهره ببریم. برای ما این امکان فراهم است که به طور مستمر و پیوسته تجربه‌ای امن و بدون شکاف را برای هر مشتری ارائه دهیم.

با HPE GreenLake برای تقویت بیشتر فناوری‌ها و بارکاری حیاتی، یک پلت فرم ابر خصوصی انعطاف پذیر و مقیاس پذیر پیاده سازی خواهیم کرد.

HPE GreenLake تجربه ابری یکپارچه در محل، با ظرفیت درخواستی و قیمت‌گذاری مبتنی بر مصرف برای محیط HPE Non Stop ارتقاء یافته و خدمات مدیریت و پشتیبانی ارائه می‌کند که محیط‌های تولید، آزمایش و پشتیبان‌گیری را پوشش می‌دهد.

کار با مشتریان برای زنده کردن چشم انداز آنها با فناوری HPE به من انرژی می‌دهد، AIB آخرین نمونه است، ما مشتاقانه منتظر کمک به مشتریان بیشتری برای تسریع سفر ابری هیبریدی خود با HPE GreenLake هستیم.

 

منبع خبر: https://www.hpe.com/newsroom/more-financial-institutions-are-turning-to-hpe-greenlake-to-accelerate-their-hybrid-cloud-transformation.html

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ویژه نتسا