شروع عصر جدیدی از بینش تکنولوژی در جهان با راهکارهای قدرتمند HPC و AI

ارائه یک دوره جدید از بینش با قدرتمندترین راه حل‌های HPC و AI در جهان

جاستین هاتارد از HPE، انتصاب تریش دامکروگر را به عنوان مدیر تولید HPC و AI اعلام کرد تا یک استراتژی محصول نهایی را هدایت کند و موج بعدی رشد، نوآوری و مقیاس را فعال کند.

HPE با فناوری‌های HPC و AI پیشرو در صنعت، نقشی اساسی در تقویت تلاش‌های جدید ایفا می‌کند که قبلاً هرگز امکان‌پذیر نبوده‌اند. کسب ‌وکارها، دانشمندان، محققان، توسعه‌دهندگان و سیاست‌گذاران در بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی، به ما مراجعه می‌کنند تا زمان را برای بینش و بهبود تصمیم‌گیری برای ایجاد تحول تسریع کنیم.

ما به طور منحصربه‌فرد راه‌حل‌هایی را برای حجم کاری خاص مشتریانمان طراحی می‌کنیم. از سیستم‌های ویژه ماموریت حیاتی با استفاده از معماری‌های جدید هوش مصنوعی برای سازمان‌هایی مانند مرکز ابررایانه‌های پیتسبورگ تا تامین انرژی برخی از بزرگترین ابررایانه‌های روی کره زمین برای مراکز تحقیقاتی مانند ناسا و مرکز ملی برای تحقیقات جوی و دانشگاه ادینبورگ. این راه‌حل‌ها منجر به پیشرفت‌های عظیمی از پیش‌بینی رویداد فاجعه‌آمیز آب‌وهوای بعدی و تسریع در کشف دارو، باز کردن قفل منابع انرژی تجدیدپذیر و برنامه‌ریزی ماموریت فضاپیمای انسانی آینده به ماه می‌شود.

تلاش ما فقط در حال گسترش است.

HPE در خط مقدم ساخت محاسبات exascale است، تکنولوژی بزرگی که عملکردی 10 برابر سریع‌تر از اکثر ابر رایانه‌های امروزی ارائه می‌کند، واقعیتی که به زودی به دست می‌آید.  با سیستم Exascale مانند وزارت انرژی ایالات متحده، Frontier، یک ابر رایانه HPE Cray EX که در آزمایشگاه ملی Oak Ridge میزبانی خواهد شد، ما در حال بازگشایی دنیای جدیدی از ابر رایانه هستیم.

Frontier موردی بیش از سرعت را نشان خواهد داد.  با تقویت چشمگیر ابتکارات امروزی در تحقیقات علمی، هوش مصنوعی و مهندسی برای پاسخ به سوالاتی که هرگز نمی‌دانستیم بپرسیم، عصر جدیدی از بینش و نوآوری را آغاز خواهند کرد پاسخ‌هایی که مسائل مهمی را برای انسانها و دنیایی که در آن زندگی می‌کنند را حل می‌کند.

HPE تریش دامکروگر را به تیم HPC و AI اضافه می‌کند تا یک استراتژی سرتاسری را هدایت کند و راه حل‌های جدیدی را برای موج بعدی نوآوری تقویت کند.

با الهام از این پیشرفت‌ها و نوآوری‌ها، ما متعهد هستیم که به پیشرفت سبد محصولات خود برای افزایش مقیاس با رشد بازار و پشتیبانی از نیازهای داده‌های آینده ادامه دهیم.

خوشحالم که اعلام می‌کنم تریش دامکروگر برای تسریع در ارائه استراتژی و استفاده از روندهای بزرگ و فرصت رشد در صنعت به عنوان مدیر ارشد محصول سازمان HPC و AI به HPE ملحق شده است. تریش برای طراحی و هدایت کل سبد محصول در سراسر HPC و Data Solutions یک استراتژی کلی خواهد داشت.

تریش بیش از 30 سال رهبری و تخصص HPC را در بخش‌های دولتی و خصوصی به ارمغان می آورد. اخیرا، او معاون و مدیر کل HPC در اینتل بود و در آنجا ابتکارات استراتژیک برای ارائه محاسبات، شتاب دهنده‌ها و حافظه بهینه‌سازی شده برای ابررایانه‌ها، از جمله ابر رایانه‌های کلاس exascale را رهبری کرد.

این ابتکارات شامل همکاری قابل توجهی با آزمایشگاه ملی آرگون در وزارت انرژی ایالات متحده برای متعهد شدن به ارائه نسل‌های آینده معماری HPC و AI برای ابررایانه Aurora exascale است که توسط HPE با مشارکت اینتل ساخته خواهد شد.

قبل از اینتل، تریش معاون مدیر محاسبات در آزمایشگاه ملی لاورنس لیورمور (LLNL) DOE ایالات متحده بود، جایی که او گروهی متشکل از بیش از 1000 مهندس و دانشمند را رهبری می‌کرد که بر تلاش‌های ابررایانه تمرکز داشتند.

تریش در نقش‌های قبلی‌اش سال‌ها شریک قوی اعضای تیم HPC HPE بوده است و به طور مشترک راه‌حل‌های ابرکامپیوتری قدرتمندی را طراحی و توسعه داده است که پیشرفت‌هایی در علم و مهندسی ایجاد کرده است.

ما بر این باوریم که هم افزایی دیرینه و چشم انداز مشترک ما با Trish، فرهنگ و ماموریت تیم ما را تکمیل می‌کند تا مشتریان خود را قادر به تسریع بینش و باز کردن سطح بعدی نوآوری با HPC و AI کند.

 

منبع خبر: https://www.hpe.com/newsroom/delivering-a-new-era-of-insights-with-the-worlds-most-powerful-hpc-and-ai-solutions.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ویژه نتسا