نرم افزار جدید شرکت اچ پی برای بررسی سلامت استوریج MSA

نرم افزار بررسی سلامت ذخیره ساز های MSA از شرکت HPE

 

HPE در بخش ذخیره سازهای MSA خود یک ابزار تست سلامت تحت وب جدید معرفی کرده است. با این ابزار شما می توانید کارهای کلیدی و اساسی انجام دهید، درصورت وجود قطعات خراب آنها را بیابید و اگر فرمویرهای (Firmware چیست؟ چرا فریمور سخت‌افزار باید آپدیت شود) شما بروزرسانی نیاز دارند متوجه شوید. این کارها در 4 مرحله بسیار ساده انجام پذیر هستند.

ابتدا باید یک فایل Log را از قسمت MSA Storage Management Utility دانلود کنید. سپس آن فایل Log را باید بر روی MSA Health Check آپلود کنید. سپس روی متن های وبسایت کلیک کنید یا نتیجه را بصورت PDF دانلود و برای خود ذخیره کنید. سلامت ذخیره ساز شما با ملاک های کلیدی مانند Drive Sparing، قطعات خراب یا بروزرسانی فرمویرها چک می شوند. در هریک از این مراحل، یک وضعیت سالم، هشدار یا ناسالم صادر می شود که برای هر وضعیت ناسالم، دلیل آن مشخص می شود.

هر قطعه خراب مانند درایوها، فن های خنک کننده یا منابع برق در قسمت Unhealthy Components، لیست می شوند. برای هر کدام پیشنهاداتی برای رفع مشکل داده می شود. شما همچنین به یک قسمت Firmware Inventory دسترسی دارید که شامل سه قسمت Controllers، I/O Modules و Drives می باشد. برای هر فرمویری که بروز نیست یک لینک دانلود خواهید داشت. به لینک Hpe.com/Storage/MSAhealthcheck مراجعه کنید و وضعیت MSA خود را بهبود بخشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ویژه نتسا