گزارش سال 2018 گارتنر درخصوص زیرساخت های شبکه WAN

 

(24 اکتبر 2018، هنگ کنگ) در گزارش مجیک گارتنر منتشر شده در اکتبر 2018 در ارتباط با زیرساخت‌های WAN EDGE، شرکت Peplink به عنوان اولین شرکت پیشرو جهانی در بازار رو به رشد SD-WAN شناخته شده است.
بر اساس این گزارش، پیش بینی شده است بازار ) WAN EDGE شامل استفاده ترکیبی از SD-WAN (لینک WAN ترکیبی یا هیبرید)به همراه روترهای سنتی (از سال 2017 تا 2022 با کاهش 3 درصدی نرخ رشد مرکب سالیانه (CAGR) مواجه باشد. اما در این گزارش قید شده است که بازار مستقل SD-WAN دارای 37 درصد نرخ رشد مرکب سالیانه (CAGR) در کنار افت 21 درصدی بازار روترهای اداری سنتی خواهد بود.
بنابراین SD-WAN به عنوان طلایه دار در تکنولوژی ارتباطات شرکت های کوچک و سازمان های بزرگ در مهاجرت از زیرساخت های سنتی شبکه (آشنایی با انواع زیرساخت در آی‌تی) در راستای پاسخ گویی به درخواست افزاینده برای پهنای باند بیشتر در کنار هزینه کمتر شناخته می شود. با سالها تجربه گسترده در زمینه SD-WAN شرکت Peplink (تکنولوژی SD-WAN پپلینک چیست؟)بر این باور است که توانمندی و بینش لازم را برای Leader بودن در این بازار در گزارشات آتی گارتنر خواهد داشت.
راهکارهای Peplink در زمینه SD-WAN‌ها گسترده و در برگیرنده دیتا سنترها و ارتباطات بین شعب، بهبود ارتباطات وایرلس و فراهم سازی بستر ارتباط برای دفاتر کار متحرک و ارتباطات یکپارچه و بدون اختلال SaaS است. تکنولوژی ارتباطی SpeedFusion به طور منحصر به فردی قادر به ارائه سرعت زیاد در شرایطی است که با روترها و روش های سنتی امکان پذیر نخواهد بود. هم چنین همراه با مدیریت متمرکز ابری InControl2 زمان لازم برای کانفیگ و مدیریت یکپارچه این تجهیزات به کمترین میزان ممکن خود رسیده است.
به گفته Keith Chau مدیر عامل Peplink: ما مفتخر هستیم که توسط گارتنر به عنوان یکی از تامین کننده پیشرو برای زیرساخت های WAN Edge و راه‌حل های SD-WAN معرفی شده‌ایم. ما به سازمان خود افتخار میکنیم و بر این باور هستیم که این تمایز از جانب گارتنر نه تنها نتیجه سال ها تلاش و فداکاری، بلکه گویای گوشه چشمی از ما به آینده تکنولوژی است. براین باور هستیم که محصولات و تکنولوژی‌های آینده این شرکت، نه تنها ما را به عنوان پیشرو در زمینه SD-WAN‌های LTE محور (دیتای سیمکارت)(روترهای سیم‌کارت‌خور سری MAX)، بلکه به عنوان پیشرو در زمینه زیرساخت های WAN Edge معرفی خواهند نمود.

سلب مسئولیت گارتنر:

گارتنر هبچ تامین کننده، فروشنده یا خدماتی را که در نشریات آن چاپ شده ترغیب نکرده و کاربران تکنولوژی را به استفاده از این تامین کننده ها با بالاترین رتبه بندی تشویق نمی کند. بخش تحقیقاتی نشریات گارتنر متشکل از نظرات سازمان های تحقیقاتی گارتنر می باشد و به هیچ عنوان نباید به صورت بیانه ای از واقعیت شناخته شود. گارتنر در ارتباط با این تحقیق از ضمانت برای اهدف خاص و مشخص که به صورت تلویحی یا مستقیم بیان شده باشد سلب مسئولیت می کند.

در ارتباط با Peplink:

شرکت Peplink یک شرکت پیشرو در زمینه ی تکنولوژی اینترنتی و ارتباطات است و به عنوان معرفی کننده و توسعه دهنده راهکارهای SD-WAN تحت برند خود یعنی Peplink و Pepwave شناخته میشود. این شرکت همچنین لایسنس‌های نرم افزاری و خدمات پشتیبانی در ارتباط با راه حل های SD-WAN را نیز ارائه مینماید. Peplink محصولات خود را با برند تجاری خود به شبکه گسترده ای شامل 500 نمایندگی فروش و فروشنده در نزدیک به 70 کشور جهان عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ویژه نتسا