بازدید از موزه مجازی اینتل از هر مکان

گردش در موزه مجازی اینتل

اینتل موزه مجازی را برای نمایش بیش از 50 سال فناوری افتتاح کرد، تاریخچه اینتل را از روی صندلی راحت خود کاوش کنید.

شرکت اینتل اعلام کرد که موزه مجازی این شرکت هم اکنون آماده بازدید است. این موزه بیش از 50 سال از تاریخ اینتل را نشان می‌دهد و شما می‌توانید همه آن را از خانه یا هر جایی که سیگنال3G/4G/5G/Wi-Fi  در دسترس باشد، بازدید کنید.

 

موزه مجازی اینتل تاریخچه فعالیت 50 ساله اینتل است

 

اینتل در توییتی درباره افتتاحیه این موزه توصیه می‌کند که در فضای موزه مجازی بگردید و به داخل کارخانه تولید تراشه آن نگاهی بیندازید. کارخانه تولید تراشه تنها یکی از قسمت‌های موزه مجازی بزرگ اینتل است که اطلاعات زیادی را می‌توانید از آن کسب کنید.

برای آشنایی با بررسی پردازنده‌های نسل 2 و 3 اینتل زئون و بررسی شناسه‌های عددی آیس‌لیک پردازنده‌های نسل 3 آن روی لینک ها کلیک کنید.

برای کسانی که حتی بازدید از موزه مجازی ممکن است سخت باشد، توییتی تعبیه شده، حاوی یک کلیپ ویدیویی یک دقیقه‌ای که این بازدید را تجربه کنند. اگر در زمان بازدید مطلبی توجه شما را جلب کرد و علاقه‌مند به دانستن بیشتر بودید با کلیک ماوس روی آن اطلاعات زیادی دریافت خواهید کرد.

بازدیدکنندگان مجازی می‌توانند با کلیک بر نشانه‌های روی زمین در موزه قدم بزنند .با استفاده از چرخ ماوس بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی کنند. هنگامیکه مطلب جالبی دیدید‌، روی کانون نمایشگاه کلیک کنند. سپس یک پنجره بازشو نمایش داده می‌شود با ترکیبی از متن و کلیپ‌های ویدئویی، که یک مدل سه‌بعدی و پیوندهایی را برای مطالعه بیشتر به شما نشان می‌دهد.

به عنوان مثال، ما در نزدیکی نمایشگاه طراحی چیپ، قدم زدیم. همانطور که نشانگر ماوس را قبلاً نگه داشته‌ایم، یک نماد پخش ویدیو روی این بخش ظاهر شد. با کلیک بر روی آن یک ویدیوی چهار دقیقه‌ای و دو پاراگراف کوتاه متنی در مورد موضوع طراحی تراشه ظاهر می‌شود. اما خواهید دید که نگاه تحسین ‌برانگیز اینتل به داخل کارخانه تولید تراشه‌اش فقط یک ویدیوی پاپ‌آپ است.

البته اینتل به‌جای ایجاد یک موزه مجازی سفارشی، تیم استریت ویو گوگل را ملزم کرد تا به موزه اینتل در سانتا کلارا رفته و تصاویر آنجا را ثبت کنند و نقاط جالب توجه‌ایی را بر روی نمایشگاه‌ها اضافه کنند.

شاید تجربه موزه مجازی کمی برای اینتل که بسیار غنی و در خط مقدم فناوری رایانه شخصی است، نا امید کننده باشد، زیرا این تجربه بسیار شبیه به یک «سی‌دی رام چند رسانه‌ای» است که در سال 2022 در دسترس کاربران قرار گرفته است.

در زمان نگارش این مقاله، موزه واقعی و فیزیکی اینتل در سانتا کلارا “به طور موقت تعطیل است”. اگر در آن منطقه هستید و به فکر سفر هستید، لطفاً قبل از افزودن موزه به برنامه سفر خود بررسی کنید. در حال حاضر تنها امکان بازدید مجازی این موزه فراهم است.

 

منبع خبر: https://www.tomshardware.com/news/intel-opens-virtual-museum-to-show-off-50-years-of-tech

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ویژه نتسا