بررسی راهکار SD-WAN برای خدمات عمومی

مزایای SD-WAN برای خدمات عمومی چیست؟

آیا میدانید امکانات شبکه موبایل استفاده های بیشتری میتوان کرد؟ از اتصال تصاویر HD گرفته تا دسترسی از راه دور به منابع دفتر مرکزی، امروزه تکنولوژی‌های جدید رِنج وسیعی از ابزارهای مفید را در این زمینه ارائه کرده‌اند. هر چند محدودیت پهنای‌باند و نواحی تحت پوشش اپراتورهای مختلف LTE به یک مانع بر سر راه این فناوری‌ها بدل گشته است. ما این جا هستیم تا با ارائه راهکار تجمیع پهنای‌باند مبتنی بر پروتکل انحصاری SpeedFusion این معضل را بر طرف کنیم.

 

پیشنهاد مطالعه : مفهوم SD-WAN به زبان ساده

 

 

تجمیع پهنای باند مبتنی بر SpeedFusion

پروتکل SpeedFusion با ترکیب چندین لینک LTE و تجمیع پهنای‌باند آنها در یک ارتباط SpeedFusion مزایایی از جمله سرعت بالا، انعطاف‌پذیری بین لینک‌ها و ارتقاء سطح پوشش‌دهی را به ارمغان می‌آورد.

 

برای آشنایی با انواع پروتکل و مفاهیم هر کدام مطالعه مقاله پروتکل شبکه به چه معناست؟ بررسی انواع پروتکل‌های شبکه را پیشنهاد میکنیم.


در مورد SpeedFusion بیشتر بدانید

این تکنولوژی تعداد قابل توجهی مزایای کلیدی را برای زیر ساخت‌های متحرک به ارمغان می‌آورد.

 

کاهش نواحی که پوشش دهی LTE ندارند

با تجمیع مناطق تحت پوشش سرویس دهنده مختلف LTE عملاً مناطقی که پوشش دهی LTE در آن وجود ندارند کاهش می‌یابد.

 

 

 

سوئیچ نامحصوص بین لینک های قطع شده

در صورت قطع هر یک از ارتباطات LTE ترافیک بطور نامحصوص به سایر لینک‌های سالم منتقل شده و از ایجاد اختلال در سیستم جلوگیری می‌کند.

 

 

ارتقاء پهنای باند

با تجمیع پهنای‌باند چندین لینک LTE، این امکان بوجود می‌آید که حتی هنگام حرکت، تصاویر HD به خوبی ارسال شوند.

 

 

 


تجمیع شبکه LTE خصوصی و عمومی 


گسترش دسترسی شبکه‌های رادیویی بی‌سیم از جمله TETRA, NXDN, DMR 2-Way Radios

گسترش دسترسی شبکه‌های رادیویی بی‌سیم از جمله TETRA, NXDN, DMR در گذشته تجهیزات بی‌سیم رادیویی تنها در شرایطی با هم می‌توانستند در ارتباط باشند که به یک Repeater مشترک وصل می‌بودند. با ایجاد تانل‌های SpeedFusion بین مراکز فرمان (دفاتر مرکزی) و سایت‌های راه‌دور، در واقع آنها را به یک شبکه واحد تبدیل میکنیم، با این کار تجهیزات ارتباط رادیویی میتوانند با یکدیگر در سایت‌های کاری مختلف و دفاتر مرکزی گوناگون با یکدیگر در ارتباط باشند گویی که به یک Repeater متصل شده‌اند.


پهنای باند بیشتر برای اپلیکیشن های جدید

در گذشته تجهیزات رادیویی بی‌سیم، تنها راه ارتباطی سرویس‌هایی از جمله آتش نشانی، اورژانس و سایر خدمات مشابه بودند. بواسطه تکنولوژی SpeedFusion این ارتباطات رادیویی می‌توانند بر روی بسترهایی از جمله LTE ایجاد شوند و از مزایایی از قبیل پهنای‌باند ارتباطی بیشتر بهره‌مند گردند. این پهنای‌باند ارتباطی بالاتر مزایایی از جمله امکان انتقال تصاویر زنده، ارتباط VoIP و ارسال و دریافت فایل‌ها و دسترسی به پورتال‌های وب را برای این سازمان‌ها به ارمغان میاورد.

 


روترهای سری MAX با قابلیت پشتیبانی از شبکه های Cellular

در ترکیب روترهای Peplink در دفاتر مرکزی، روترهای سری مکس Pepwave با قابلیت پشتیبانی در شبکه‌های LTE عمومی و خصوصی و رادیویی، گستره وسیعی از تجهیزات و راه کارها فراهم میشود که هر نوع سناریوی ارتباطی را پوشش می‌دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ویژه نتسا