تجمیع پهنای باند دیتای موبایل

تجمیع پهنای باند دیتای موبایل یا Unbreakable Cellular Bonding چیست؟

دسترسی اینترنت و یا ایجاد ارتباط آنلاین با دفتر مرکزی جهت وسائط نقلیه متحرک در بعضی شرکت ها و سازمانها امری ضروری است. از این رو تجهیزات روتر سری MAX شرکت Pepwave با قابلیت استفاده همزمان از دیتای چند سیمکارت موبایل بر روی بستر 3G/4G میتواند سرعت و پهنای باند بالایی را جهت دسترسی اینترنت در وسائط نقلیه متحرک فراهم آورد. همچنین قابلیت SpeedFusion امکان برقراری ارتباط آنلاین را با دفتر مرکزی جهت دسترسی به دیتابیس مرکزی، ارتباطات VoIP، ویدئو کنفرانس و غیره مهیا نمود.

سرعت و اطمینان بالا در هر مکان

ایجاد اختلال و قطع ارتباط در مأموریت های بحرانی ( Mission Critical ) برای سازمانها میتواند بسیار پر هزینه باشد. از این رو تجهیزات سری MAX با استفاده از چند سیمکارت داخلی و تکنولوژی Failover میتوان ارتباط مطمئن و پایدار را تضمین نموده بدین صورت که در محل هایی که یک اپراتور موبایل دارای پوشش دهی ضعیفی میباشد، دستگاه ترافیک شبکه را به سیمکارت دوم و شبکه موبایل دیگر مسیردهی مینماید.

ایجاد پهنای باند قوی برای هر نقطه 

در مکانهایی که فاقد تکنولوژی های متداول ارتباطی مانند ADSL، وایمکس و غیره میباشند، میتوانید از پوشش موبایل و دیتای آن در بستر 3G/4G استفاده نموده و با ترکیب پهنای باند چند سیمکارت مختلف پهنای باند بسیار بالایی را تأمین نمایید.

تأمین پهنای باند مورد نیاز و رهگیری ناوگان در حال حرکت

برای آشنایی بیشتر با تکنولوژی Bandwidth Bonding در تجهیزات پپلینک و عملکرد آن در کنار SpeedFusion Cloud ویدئو زیر را مشاهده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ویژه نتسا