خدمات Cloud اچ پی ای GreenLake چیست؟

همگام شدن و تسریع با تغییرات دیجیتالی توسط Cloud

نوآوری سریعتر با خدمات HPE GreenLake Cloud 

اکثریت قریب به اتفاق اپلیکیشن ها و دیتاها، 70%، سیستم های ضبط شده یا Systems of Record هستند که برای اداره سازمان ها استفاده می شوند مانند ERP، CRM و برنامه های مشابه دیگر. این اپلیکیشن ها همیشه در دیتا سنترها هستند و نقش محاسباتی برای تخمین اهمیت داده ها، میزان زمان تاخیر، میزان وابستگی به کاربرد و دلایل رعایت نظارتی و خلع چابکی در تجربه Cloud را دارند. امروزه میتوانید تجربه سرعت بالا، چابکی (Agility)، as-a-service model بر روی سرویس ابری را در هر کجایی که برنامه ها و اطلاعات شما هستند، پیاده سازی کنید. نحوه مدیریت کسب و کار خود را با یک تجربه جدید و یک مدل مدیریتی تغییر دهید و بر روی کلاد ایجاد نمایید، برای برنامه ها و داده های موجود در Edge، در فضای اجاره ای  و دیتاسنترها.

 

 

تجربه مبتنی بر Cloud

بر پایه مصرف خود پرداخت کنید

HPE GreenLake با شتاب بخشی به ارائه سرویس ارزشمند پرداخت مبتنی بر مصرف، انعطاف پذیری قابل ملاحظه اقتصادی برای مدیریت کسب و کارها و سازمان های جدید ایجاد نموده، بنابراین میتوانید به راحتی بر روی این طرح جدید سرمایه گذاری کرده و شاهد انعطاف پذیری عملیاتی و مالی این سرویس اچ پی باشید.

مقیاس پذیری بالا مطابق خواست شما

اچ پی ای GreenLake سرویس به شما در ایجاد فضای مورد نیاز برای داده های ضروری و خدمات تحلیلی اساسی یا Analytics برای انتقال های دیجیتال ، در هر مکانی کمک میکند. شرکت HPE با استفاده از اطلاعات و دانش بروز بر فناوری خود سرعت بخشیده تا کسب و کارها با پرداخت بر اساس استفاده هر کسب و کار(Pay per Use) ، بتوانند فضایی انعطاف پذیر انتخاب و بر حسب نیاز خود را استفاده کنند.

ساده سازی مدیریت زیرساخت IT

شاهد بخش عملیاتی متمرکز و پلتفرم یکپارچه هیبریدی مبتنی بر Self-service در HPE GreenLake Central هستید.  از امکاناتی نظیر: نمایش یکپارچه از سراسر زیرساخت، میزان استفاده کاربران، عملکرد هزینه ای مناسبتر، انطباق پذیری و سایر موارد برخوردار می شوید.

به جای شما مدیریت میکند

نظارت و مدیریت بارگذاری اطلاعات بصورت پیش فرض بر روی فضای ابری مختص شما و فضاهای ابری عمومی (رایانش ابری چیست را بخوانید)، بصورت مطمئن و ایمن از طریق مراکز عملیاتی IT در سراسر جهان امکان پذیر شده تا به شما در آزاد کردن منابع مورد نیاز برای کارایی بالاتر در استفاده از فضای کلاد کمک کنند.

اپلیکیشن های خود را بروز کنید، داده های خود را براحتی منتقل کنید، از سطح خدماتی بالاتری برخوردار شوید

  • VMهای متناسب با نیاز شما
  • فضای طراحی شده در حد انترپرایز مناسب با برنامه های مبتنی بر کلود
  • توان مدیریتی سرعتی ML Ops
  • سهولت در محاسبات و ذخیره سازی
  • محافظت از اطلاعات بصورت تضمینی

تحلیل بر اساس مصرف نه زیر ساخت

تجربه مبنی بر کلاد هر آنچه را که صاحبان کسب و کارهای بزرگ از فناوری اطلاعات انتظار دارند فراهم کرده. اچ پی GreenLake با فراهم کردن سرویس اقتصادی ابری بصورت پیش فرض، پرداخت مبتنی بر استفاده از سرویس، بدون نیاز به سرمایه و پیش بینی زیرساخت ها مزایای فراوان و کلیدی را فراهم آورده که در زیر به آن خواهیم پرداخت.

مزایای کلیدی اچ پی ای GreenLake:

چابکی در کسب و کار

سریعتر سازمانتان را گسترش دهید و در صورت نیاز به ظرفیت فضای زیرساخت بی افزایید و استقرار برنامه ها در خدمات خود را تسریع دهید.

مدیریت شبکه آسانتر

با ایجاد فضای کاربردی تر و فراهم کردن پشتیبانی از طریق متخصصان HPE، زمان بیشتری را برای مهندسین IT برای اختصاص دادن به انجام کارهای حیاتی ایجاد کنید.

کاهش هزینه های آی تی

نیاز به صرف هزینه زیاد در بخش IT را از بین ببرید و پیش بینی و برنامه ریزی برای زیرساخت را متوقف کنید.

 کنترل مناسب

به راحتی عملکرد، امنیت، انطباق و داده بعلاوه Latency، ریسک ها و هزینه ها را مدیریت و مانیتور کنید.

 

ما همـه نـوع زیـرسـاخت  هـاست برای انـواع کسب و کـارها و لـود کـاری را فراهم می آوریم و میتوانیم به راحتـی محیـط های مجـازی را پیکـربندی کنیم و به ارائه بهترین کیفیـت خدمات با هـزینـه های پایین تر  بپردازیم.

سوپرا استریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ویژه نتسا