قابلیت های سازمانی Peplink

قابلیت های سازمانی Peplink

تجهیزات Peplink دارای قابلیت هایی میباشد که پیاده سازی آن را در سازمان های بزرگ ساده تر مینماید. خواهشمند است توجه نمایید که این قابلیت ها بر اساس مدل تجهیزات متغیر میباشد و در این خصوص بهتر است جدول مقایسه روتر SD-wan  و مقایسه روترهای سری MAX را در صفحه هر محصول مشاهده نمایید.

قابلیت Drop-in Mode و LAN Bypass

با قابلیت Drop-in Mode تجهیزات Peplink میتوانید بدون ایجاد هیچ نوع تغییری در تنظیمات IP روترهای و یا فایروال موجود در شبکه پیاده سازی نمایید. چنانچه به هر دلیل برق دستگاه قطع شده و یا خود دستگاه دچار مشکلات سخت افزاری شود، قابلیت LAN Bypass میتواند دستگاه را از مدار خارج نموده و ارتباط اصلی شبکه را حفظ نماید.

 

 

 

QoS برای ارتباط VoIP

ارتباطات VoIP و ویدئو کنفرانس به شدت بر Latency و افت کیفیت خطوط ارتباط حساس هستند. از این رو Peplink میتواند این نوع ترافیک خاص را با اولویت بالاتری نسبت به سایر ترافیک شبکه انتقال دهد.

کنترل پهنای باند کاربران

قابلیت پهنای باند بر اساس IP و یا Subnet از استفاده بی مورد کاربران از پهنای باند اینترنت جلوگیری مینماید. پهنای باند تعیین شده را میتوان به تک تک کاربران و یا به گروه کاربران اختصاص داد.

قابلیت تحمل پذیری خطا از طریق VRRP

برای سازمان های بزرگ که قطعی شبکه حتی برای چند ثانیه مشکل ساز خواهد بود، قابلیت High Availability با پیاده سازی یک دستگاه دوم بصورت Active-Passive  میتواند از ایجاد حالت Single Point of Failure در شبکه جلوگیری نماید.

قابلیت Android, USB Modem Tethering

جهت افزایش پهنای باند در هر لحظه میتوانید با اتصال یک مودم 3G/4G و یا گوشی اندروید به پورت USB دستگاه پهنای باند مورد نیاز خود را تأمین نمایید.

مشاهده مدل های مودم سازگار

دسترسی VPN کاربران به شبکه داخلی

کاربران خارجی میتوانند با استفاده از قابلیت L2TP/IPsec به شبکه داخلی متصل شده و به فایل ها و پورتال های داخلی سازمان دسترسی داشته باشند.

 

قابلیت  LACP NIC Teaming

در حالت هایی که به پهنای باند بسیار بالا نیاز باشد، میتوان با استفاده از استاندارد 802.3ad چند پورت شبکه را با هم ترکیب نموده و یک پورت شبکه مجازی با سرعت بیشتر را ایجاد نمود.

 

پشتیبانی از کدهای USSD

در حالت هایی که پهنای باند مورد نیاز خود را از سیمکارت های موبایل تأمین می نمایید میتوانید با استفاده از کدهای USSD در کنسول وب تجهیزات Peplink، تنظیمات مورد نیاز را جهت شارژ و مشاهده حساب خود انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ویژه نتسا