مدرن سازی معماری‌های قدیمی IT با خدمات شرکت HPE

خدمات HPE به مشتریان کمک می‌کند تا نوسازی داده‌ها را تسریع بخشند

 

آنچه در این خبر می خوانید:

  • مشتریان می‌توانند موانع به دست آوردن دانش از داده ها را از بین ببرند و به راحتی پایلوت‌های ML را به تولید تبدیل کنند.
  • خدمات و ابزارهای جدید برای تبدیل ابر ترکیبی اتوماسیون، داده و تخصص را با هم ترکیب می‌کنند تا سرعت و قابلیت پیش‌بینی بیشتری را برای مدرن‌سازی به ارمغان بیاورند.
  • مدرن‌سازی معماری‌های قدیمی فناوری اطلاعات و داده‌ها با هدف ارائه چابکی ابری برای برنامه‌های کاربردی و مجموعه داده‌های حیاتی و همچنین کنترل ریسک و هزینه انجام می‌شود.


راهکارهای مدرن سازی HPE برای چابکی در کلود برای اپلیکیشن های کاربردی با توجه به هزینه و ریسک

 

در 28 ژوئن سال 2022 همه اطلاعات در خصوص نوسازی داده‌ها در HPE Discover ارائه شد. مدیران کسب و کار و IT همگی به دنبال رسیدن سریع به داده‌ها و دانش بالاتر و با کیفیت‌تر در مورد داده‌ها هستند که با تکیه بر این دانش کسب و کارشان را پیش ببرند.

در این محتوا به چگونگی تبدیل معماری‌های قدیمی فناوری اطلاعات و داده‌ها، به چابکی ابری برای برنامه‌های کاربردی و مجموعه داده‌های حیاتی تجاری و در عین حال کنترل ریسک و هزینه می‌پردازیم.

خدمات مشاوره جدید مربوط به تبدیل داده، به مشتریان کمک می‌کند تا مصرف کنندگان داده و منابع داده را به یکدیگر متصل کنند.

بسیاری از سازمان‌ها برای در دسترس قرار دادن داده‌ها برای عملیات تجزیه و تحلیل با موانعی روبرو هستند. داده‌ها در سیلوها، در سراسر سیستم‌های انعطاف ناپذیر، فاقد ساختار و استانداردهای سازگار وجود دارد. افزودن منابع داده جدید می‌تواند زمان بر و پرهزینه باشد.

 

جنیفر همل، مدیر تحقیقات، Analytics و Intelligent گفت:

برخلاف بسیاری از حوزه‌های دیگر بازار خدمات فناوری اطلاعات، خدمات داده‌های بزرگ و تجزیه و تحلیل در سال 2020 به رشد خود ادامه دادند، زیرا سازمان‌ها برای زنده ماندن از همه‌گیری COVID-19 به دانش داده‌ها و راه‌حل‌های اتوماسیون هوشمند متکی بودند.

 

مرحله بعدی انعطاف‌پذیری دیجیتال است که باعث افزایش سرمایه‌گذاری در خدمات برای رسیدگی به چالش‌های ماندگار و جدید مرتبط با ابتکارات اطلاعاتی سازمانی خواهد شد.

مشتریان ما گزارش می‌دهند که بسیاری از افراد متخصص وقت خود را صرف نگهداری داده‌ها می‌کنند، نه علم داده، در حالی که تیم‌های فناوری اطلاعات برای راه ‌اندازی، ایمن کردن و یکپارچه‌سازی ابزارهای تجزیه و تحلیل منبع باز و سیستم‌های داده توزیع‌شده تلاش می‌کنند.

این مجموعه خدمات جدید با هدف ارائه تخصص، دانش پردازش و درک فناوری برای کمک به مشتریان در برنامه‌ریزی، ساخت و راه اندازی یک پلت فرم داده مدرن می‌باشد، که می‌تواند به سرعت مجموعه داده‌های بزرگ و متنوع را دریافت، تجزیه و تحلیل، ارائه و عملی کند.

 

  • کارگاه مشاوره غوطه وری داده برای کشف فرصت‌های داده ابری با HPE GreenLakeمانند HPE GreenLake for Data Fabric
  • کارگاه یک روزه استراتژی داده که برای کمک به کشف نیازها و فرصت‌های هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، انتخاب موارد استفاده اولویت‌دار و ایجاد یک برنامه سطح بالا طراحی شده است.
  • ارزیابی قابلیت پلتفرم داده که آمادگی پلتفرم داده شما را برای برآوردن نیازهای داده‌ای شما ارزیابی می‌کند.
  • طراحی و برنامه‌ریزی پلت‌فرم داده، روش‌های معماری سازمانی چابک را بهمراه ارزیابی فنی و اقتصادی برای طراحی و پیاده‌سازی یک پلت‌فرم داده مدرن که نیازهای کلیدی کسب‌وکار را برآورده می‌کند، به ارمغان می‌آورد.

 

این خدمات به مجموعه مهارت‌ها و روش‌شناسی هوش مصنوعی ما اضافه می‌شود HPE توسط IDC MarketScape2 به عنوان پیشرو در خدمات فناوری اطلاعات هوش مصنوعی معرفی شد.


خدمات توسعه یادگیری ماشین جدید به هموار کردن انتقال خلبان‌های ML به تولید و تحویل ارزش کمک می‌کند

 

انتقال و مقیاس‌بندی یک پروژه آزمایشی موفق یادگیری ماشینی (ML) به تولید می‌تواند چالش‌های فنی و سازمانی را ایجاد کند. همانطور که تمرکز از ایجاد مدل، آموزش و بهینه‌سازی تغییر می‌کند، عوامل جدیدی مانند مقیاس‌بندی، اتوماسیون، عملکرد و همسویی برای تغییر اهداف تجاری باید در نظر گرفته شوند.

با طراحی صحیح ابتکارات ML با در نظر گرفتن انتقال به تولید، سازمان‌ها می‌توانند با سهولت بیشتری بر چالش‌های غیرمنتظره ناشی از شکاف‌ها در زمینه‌هایی مانند همکاری متقابل، حاکمیت و نظارت بر عملکرد غلبه کنند.

این مجموعه جدید برای کمک به مشتریان در ساخت چرخه‌های عمر ML Ops با بهینه‌سازی مدل‌های ML موجود، انتقال آنها به فناوری پیشرفته و پلت‌فرم‌های ابری مانند  HPE GreenLake(برای آشنایی بیشتر مقاله HPE GreenLake چیست را بخوانید) برایMLOps، و طراحی و ساخت مدل‌های ML مناسب برای اهداف خاص طراحی شده است.

این خدمات عبارتند از: 

  • خدمات مهاجرت، طراحی و ساخت مدل‌هایML ، از جمله بنچمارک، بهینه‌سازی مدل و یادگیری توزیع‌شده را با استفاده از چارچوب‌های رایج مانند TensorFlow و PyTorch ارائه می‌کنند.
  • ادغام اکوسیستم ML Ops یک خط لوله ML Ops از پیش پیکربندی شده را ارائه می‌دهد که بر روی Determined AI، شرکت HPE ساخته شده است که پیکربندی ساده خطوط لوله ML را امکان پذیر می‌کند.
  • تنظیم مدل‌های ML و استقرار ساده به یک پلت فرم تولید قوی ML با استفاده از HPE GreenLake ما قبلاً از این قابلیت‌ها برای کمک به مشتریانی مانند Care stream استفاده کرده‌ایم که ابتکارات AI/ML خود را مقیاس‌بندی کنند.

سرویس‌ها و ابزارهای جدید Cloud Native، نوسازی برنامه‌های کاربردی قدیمی را به مدل‌های بومی ابری تسریع و ساده‌سازی می‌کنند. فناوری‌های بومی ابری، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا برنامه‌های مقیاس‌پذیر را در محیط‌های مدرن و پویا مانند ابرهای عمومی، خصوصی و ترکیبی توسعه دهند و اجرا کنند. اما چالش‌هایی برای نوآوری در برنامه‌های کاربردی بومی ابری وجود دارد: توجیه مالی، پیچیدگی کد و معماری‌های جدید، یا در دسترس بودن مهارت‌های مناسب

ما مشتاق هستیم که مجموعه خدمات نوسازی برنامه‌های کاربردی خود را گسترش دهیم، یکپارچه کردن ابزارهایی از vFunction، عضوی از برنامه HPE Pathfinder که شرکت‌های راه اندازی پیشرو در این زمینه را شناسایی کرده و در آنها سرمایه گذاری می‌کند.

vFunction اولین و تنها پلتفرم برای توسعه دهندگان و معماران است که به طور هوشمند و خودکار برنامه‌های پیچیده جاوا را به میکروسرویس تبدیل می‌کند و سرعت مهندسی را بازیابی می‌کند، همچنین مزایای ابر را بهینه می‌کند.

با ادغام ابزار vFunction در پورتفولیوی نوسازی و مهاجرت برنامه‌هایمان، ما می‌توانیم یک رویکرد 3 مرحله‌ای خودکار و مبتنی بر داده ارائه کنیم که مدرن‌سازی برنامه‌های کاربردی مشتری را به مدل‌های بومی ابری در ترکیب مناسبی از ابر عمومی، خصوصی و پیش‌فرض سرعت می‌بخشد.

زمینه برنامه‌های یکپارچه را برای تعیین پلت فرم هدف مناسب ارزیابی کنید، تجزیه و تحلیل و طراحی یک معماری میکروسرویس برای برنامه قدیمی برنامه‌های یکپارچه را به میکروسرویس‌ها تقسیم کنید و با استفاده از رویکرد مرحله‌ای مهندسی مجدد کنید.


خدمات جدید Hybrid Cloud برای SAP به سازمان‌ها کمک می‌کند تا نوسازی SAP را با قابلیت پیش بینی بیشتر برنامه‌ریزی و اجرا کنند

همانطور که ما در مورد نوسازی داده صحبت می‌کنیم، بسیاری از مشتریان،SAP  را به عنوان یک حجم کاری حیاتی شناسایی می‌کنند. مدرن کردن یک محیط SAP به معماری‌های ابری ترکیبی می‌تواند دید و چابکی سازمانی بیشتری را ارائه دهد. اما محیط‌های SAP نیز می‌توانند پیچیده باشند.

اگر می‌توانستید به آینده نگاه کنید و درک کنید که فرآیندهای کاری SAP شما بر اساس برنامه‌های تغییر ابر ترکیبی شما چگونه به نظر می رسد؟

ما سرویس جدیدی را معرفی کرده‌ایم که برای این کار طراحی شده است. سرویس مشاوره HPE برای SAP Blueprint از IP اختصاصی برای تجزیه و تحلیل یک محیط SAP موجود برای درک بهتر نحوه پاسخگویی فرآیندهای کاری SAP به مدرن سازی ابر ترکیبی استفاده می‌کند. مشتریان می‌توانند روندهای سیستم را برای برنامه‌ریزی برای مدرن‌سازی آینده تجسم کنند و از نتایج برای برنامه‌ریزی یک برنامه نوسازی استفاده کنند که معیارهای حیاتی تجاری مورد نظر مدرن‌سازی SAP را ارائه می‌دهد. ما همچنین استقرار خودکار SAP را برای کمک به تسریع در استقرار کامل برنامه‌های کاربردی SAP از ماه‌ها تا چند دقیقه معرفی می‌کنیم.

با استفاده از کتاب‌های بازی HPE Ansible، مشتری می‌تواند در زمان صرفه جویی کند و هزینه‌ها و خطاها را برای استقرار محیط‌های مدرن SAP کاهش دهد.

 

منبع خبر: https://www.hpe.com/blog-post/hpe-pointnext-helps-customers-accelerate-data-first-modernization.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ویژه نتسا