کنترلرهای نسل Smart Array 10 اچ پی ای

کنترلرهای نسل Smart Array 10 اچ پی ای

عملکرد، امنیت، کارایی و قابلیت اطمینان ذخیره سازهایتان را بالا ببرید

با روندهایی مانند Big Data، متحرک بودن، اینترنت اشیاء و تکنولوژی های ابری که به پیکره IT سوخت رسانی می کنند و به جلو می برند، بیشتر کسب و کارهای سنتی به سوی مکانیزه و دیجیتال شدن پیش می روند. اپلیکیشن ها و اطلاعات در مرکز نوآوری قرار دارند که همین امر موجب تغییرات سریع در دنیای تبادل اطلاعات گشته است. با این روند رشد، نرخ رشد دنیای دیجیتال، هر دو سال دو برابر می شود که یک رشد 50 برابری از 2010 به 2020 به حساب می آید.

تکنولوژی ذخیره سازی که در سالهای گذشته کافی به نظر می رسید، این روزها به یک مشکل در IT تبدیل شده است. در پاسخ به این مشکل، دنیای IT در حال بکارگیری تکنولوژی هاییست که توانایی مدیریت در مقیاس، سرعت و دیتاهای گوناگون و مورد نیاز در دنیای اطلاعات را برای هوشمند تر کردن و سرعت بخشیدن تجارت ها دارا باشند. درحالیکه رخنه های امنیتی در حال افزایش هستند، امنیت به یک اولویت تبدیل شده است. برای حل اینگونه مشکلات، تجارت ها به سمت استفاده از تکنولوژی های بروز و محصولات HPE روی آورده اند تا عملکرد و سرعت ذخیره سازهای خود را افزایش دهند. از جمله تکنولوژی اچ پی Smart Array را می توان نام برد و برای مطالعه و اطلاعات بیشتر در خصوص این فناوری HP به مقاله فوق مراجعه کنید.

کنترلرهای نسل Smart Array 10 اچ پی ای در این زمینه می توانند کمک کنند. نسل جدید کنترلر های HPE برای بالا بردن Uptime سرورها و انعطاف پذیری بیشتر زیرساخت در آینده طراحی شده اند.

انواع رید کنترلرهای نسل 10 آرایه های هوشمند اچ پی ای

نمونه های انترپرایز Raid-Controllerهای اچ پی به افزایش عملکرد، در دسترس بودن اطلاعات و میزان فضای ذخیره سازی کمک می کند. آنها با یک افزایش عملکرد 65% ، 1،6 میلیون IOPs را با صرف توان 45% کمتر نسبت به نسل های قبل تامین می کنند. سازمان ها می توانند از نمونه های آرایه های هوشمند متفاوت نرم افزاری (S-Class) ، انترپرایز (E-Class) و پرفورمنس (P-Class) انتخاب کنند، که هر کدام مزیت های خاصی را به ارمغان می آورند.

 

 

سری Smart Array S-Class Software RAID

کلاس نرم افزاری کنترلرها (S-Class) که برای استفاده در راهکارهای رده پایین یا Entry-Level (پیکربندی های اولیه Raid) ایده آل هستند و کارایی لازم برای نیازهای روز افزون ذخیره سازی را تامین می کنند. از ویژگی های آنها می توان پشتیبانی از RAID0/1/5/10، SATA G6 و دسترسی به ابزار Unified Extensible Firmware Interface یا UEFI نام برد. این کلاس کنترلرها در سرورهای رک و Tower، Apollo، Blade و Synergy قابل استفاده هستند.

سری Smart Array E-Class

کنترلرهای مقرون بصرفه کلاس E به سادگی RAID را فراهم می آورد و با استفاده از ویژگی ذخیره سازی نرم افزار محور با قابلیت اطمینان و امنیت بیشتر سری انترپرایز را به ارمغان می آورند. آنها در سرورهای رک پرولیانت و ایستاده، Apollo و Synergy پشتیبانی می شوند. از مزیت های کلیدی این سری از کنترلرها (ROC) RAID On Chip می باشد و پشتیبانی از سطوح مختلف (0/1/5/10) RAID می باشد. همچنین این کنترلر دارای مد ترکیبی می باشد و با استفاده از HPE Smart Array SR Secure امنیت قابل توجهی را در هر اتصال درایو فراهم کرده و با نرم افزار پیکربندی UEFI مدیریت آنها را به سادگی امکان پذیر می کند.

سری Smart Array P-Class

با استفاده از کنترلرهای کلاس P اچ پی، عملکرد ذخیره سازی بر روی سرور خود را به سطح انترپرایز افزایش دهید. این کنترلرها بر روی سرورهای Rack و سرور تاور و سرور hp bl  و Apollo ماژول های Synergy Compute پشتیبانی می شوند. مزیت های کلیدی شامل ROC، (FBWC) Flash-Backed Write Cache و سطوح پیشرفته RAID مانند (0/1/5/6/10/50/60/1ADM/10ADM) می شود. این کنترلرها در حالت Mixed-mode، درایوهای متصل را با SR کدگذاری کرده و با ابزار UEFI سادگی مدیریت در پیکربندی سرور را به شما هدیه می دهند.

کنترلر جدید Smart Array MR

میزان ارتباطات و عملکرد سیستم های خود را با استفاده از کنترلر جدید HPE Smart Array P824i-P MR بالا ببرید. این کنترلر امکان اتصال 24 درایو داخلی SAS یا SATA بدون استفاده از SAS Expand به شما می دهد. این عضو جدید از خانواده کنترلرها از RAIDهای 0/1/5/6/10/50/60 پشتیبانی می کند و نگهداری طولانی مدت از اطلاعات را با یک FBWC 4GB Cache تامین می کند. این کنترلر عملکرد درایوهای SATA را در پیکربندی های با حجم بالا افزایش می دهد. از HPE MR Storage Administrator برای نظارت، حفاظت و حل مشکلات کنترلر و درایوها می توانید بهره ببرید برای اطلاعات بیشتر می توانید از صفحه HPE Smart Array Gen10 Controller دیدن فرمائید.

 

 

عملکرد بهتر، بینش سریعتر

عملکردی سریعتر با استفاده از تکنولوژی های شتاب دهنده اطلاعات که میزان خواندن/نوشتن را بالا می برند، بدست آورید.

  • کنترلرهای نسل 10 اچ پی ای عملکرد 65% بهتری به نسبت نسل های قبل ارائه می کند. این میزان معادل 1،6 میلیون IOPs می باشد. (4KB random reads)
  • عملکرد RAIDهای 5 و 6 را برای بار کاری متوالی مانند آرشیو دائمی و دوربین های نظارتی 25% افزایش دهید.
  • با استفاده از بازسازی سریع RPI (Rapid Parity Initialization) بر روی RAID های 5 و 6 عملکرد را تقویت و در زمان صرفه جویی کنید.
  • در محیط هایی که مقادیر زیادی اطلاعات دائماً از روی SSD ها خوانده می شوند، عملکرد را با استفاده از HPE SSD Smart Path یا HPE Smart Array MR Fast Path بهبود بخشید. برای ایجاد راه های ارتباطی I/O سریعتر بین کنترلر و درایو SSD میتوان از HPE SSD Smart Path استفاده نمود.
  • دسترسی به اطلاعاتی که بیشترین استفاده را دارد، با استفاده از Cache کردن اطلاعات مهم از HDD ها بر روی SSD ها بواسطه ویژگی های SR Smart Cache یا MR Cache Cade تا 4 برابر سرعت بخشید.

امنیت و قابلیت اطمینان ساختاری:

  • براحتی از اطلاعات حساس و Mission-critical حفاظت کنید. تکنولوژی های پیشرو ذخیره سازی HPE کدگذاری در سطح کنترلر را علاوه بر هشدار وضعیت و نظارت بر سلامت، تامین می کنند.
  • از اطلاعات مهمی که بر روی درایوهای SAS و SATA بصورت Data-at-Rest قرار دارند (مانند HIPAA و Sarbanes-Oxley) بواسطه کدگذاری توسط HPE Smart Array SR Secure محافظت کنید.
  • یکپارچگی اطلاعات را با استفاده از ابزار HPE SmartSSD Wear Gauge حفظ کنید، که در واقع قبل بروز خرابی بر روی درایو، هشدار می دهد.
  • به سادگی، سلامت سرور HP و قطعات خود را بصورت Online با استفاده از iLO HPE نظارت کنید.
  • زمان مورد نیاز برای تعویض درایو خراب را بیشتر کنید. Cache داخلی FBWC (Flash-back write cache) نگهداری طولانی مدت از اطلاعات را برای افزایش قابلیت اطمینان تقویت می کند.

کارآمدتر کردن عملیات:

با استفاده از کنترلرهای نسل 10 HPE از منابع بهینه تر استفاده کنید. مصرف انرژی را تا 45% کاهش دهید، مدیریت ذخیره سازی را ساده کنید و برای کارائی بهتر و هزینه مدیریتی کمتر از سرویس های پشتیبانی بهره ببرید.

  • برای انعطاف بیشتر از هر دو حالت HBA Mode یا RAID Mode بصورت همزمان بر روی یک کنترلر بهره ببرید(برای مشاهده انواع کارت HBA بر روی لینک کلیک کنید). Mixed-Mode یک اسلات PCIe را خالی می کند تا برای مصارف دیگری اختصاص داده شود و نیاز به هزینه کردن برای یک کنترلر جدید را از بین می برد.
  • کنترلرهای نسل 10 Smart Array خود را با استفاده از نرم افزار اچ پی Smart Storage Administrator(SSA) براحتی و با سرعت، پیکربندی، نصب و مدیریت کنید. تنها با استفاده از یک پنل ساده و واحد می توانید درایوهای RAID را ایجاد کرده، ویژگی های پیشرفته کنترلر را مدیریت کنید و راهکارهای کدگذاری یا Caching برای SSD را پیاده سازی نمایید.
  • با سرعت بالا حجم داده ها بر روی درایوهای RAID را که بر روی سرورهای پیکربندی نشده است با استفاده از ابزار UEFI، پیکربندی کنید.
  • سلامت دیتاسنتر، سرورها و ذخیره سازهای اچ پی خود را بصورت لحظه ای با نرم افزار مدیریت زیرساخت HP OneView نظارت کنید، که از کاملترین موتور اتوماسیون زیرساختی در این صنعت می باشد.
  • با زدن تنها یک دکمه راهکارهای ذخیره سازی خود را بسرعت بروزرسانی کنید.HPE Service Pack For ProLiant (SPP) مجموعه ای از فرمویرها و نرم افزارهای بروز شده را در یک مجموعه به شما ارائه می دهد.

چرا کنترلرهای HP Smart Arrays؟

HPE متعهد به نوآوری، کیفیت و بهترین تجربه مشتری مداری است. HPE اولین استفاده تجاری از RAID Controllerها را درسال 1989 معرفی کرد و تا به امروز هفت میلیون قطعه از آن را فروخته است و همچنان به بهبود و تکامل تکنولوژی های ذخیره سازی در کل مسیر از طراحی تا دیتاسنترهای مشتریان ادامه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ویژه نتسا