کنترل مرکزی شبکه وایرلس

کنترل مرکزی شبکه وایرلس

کلیه روترهای لود بالانسر SD-WAN و همچنین روترهای سری MAX دارای قابلیت کنترل مرکزی اکسس پوینت ها در شبکه وایرلس میباشند. ایجاد تنظیمات، ارتقاء Firmware اکسس پوینت ها کنترل، مانیتورینگ و ایجاد و مدیریت هات اسپات برای مهمانان از مزایای استفاده از کنترلر مرکزی شبکه بیسیم میباشد.
اکسس پوینت های سازمانی سری AP One و AP Pro توانایی مدیریت و کنترل مرکزی از طریق کنترلر را دارا میباشند. اکسس پوینت ها بصورت اتوملتیک در شبکه تشخیص داده شده و کلیه تنظیمات بصورت خودکار بر روی آنها اعمال میگردد.

کنترل مرکزی شبکه وایرلس با Peplink

 


گزارشات جامع و دقیق 

با استفاده از قابلیت AP Cotroller در تجهیزات Peplink، گزارشات کاملی از مقدار مصرف پهنای باند در شبکه وایرلس، تعداد کاربران بر روی هر اکسس پوینت و مقدار مصرف آنها و بسیاری گزارشات دیگر در دسترس خواهد بود. AP Controller توانایی تشخیص اکسس پوینت ها غیر مجاز (Rogue AP) را دارا میباشد که مدیران شبکه را قادر میسازد کنترل کامل و دقیقی بر روی شبکه وایرلس سازمان خود داشته باشند.

ویدئو گزارشگیری شبکه وایرلس با استفاده از کنترلر مرکزی

 

 


پورتال مهمان 

 

جهت دسترسی مهمانان در هتل ها، رستوران ها، دانشگاه ها، مراکز خرید و سایر مکان های عمومی. پورتال مهمان جهت دسترسی اینترنت فابل پیاده سازی میباشد که با چند کلیک ساده میتوان آن را شخصی سازی نمود. میتوانید لوگو و شرایط و قوانین استفاده از اینترنت در سازمان خود را در پورتال مهمان قرار دهید. همچنین مقدار زمان دسترسی، سرعت و حجم استفاده کاربران به راحتی قابل تنظیم میباشد.


تنظیمات اتوماتیک اکسس پوینت ها

 

با کمک تکنولوژی Auto Provisioning در تجهیزات Peplink، دستگاه کنترلر مرکزی میتواند اکسس پوینت های جدید را شناسایی و اقدام به انجام تنظیمات بر روی انها نماید. همچنین نرم افزارهای Firmware جدید را میتوان پس از تأیید مدیر شبکه بر روی اکسس پوینت ها اعمال نمود. این قابلیت در شبکه های وایرلس سازمانی که ممکن است دارای 10 الی 500 عدد اکسس پوینت باشند امکان کنترل، انجام تنظیمات و گزارش گیری مرکزی را برای مدیر شبکه به ارمغان می آورد.

 

ویدئو نحوه انجام تنظیمات وایرلس کنترلر در لودبالانسر پپلینک

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ویژه نتسا