معرفی تکنولوژی AP Controller

نرم افزار مبتنی بر مدیریت AP ساخته شده برای روترهای پپ لینک

AP Controller یا وایرلس کنترلر شرکت Peplink، ابزاری مدیریتی است که در تمام روترهای SD-WAN و روترهای سری MAX وجود داشته و امکان مدیریت یکپارچه شبکه وایرلس سازمان را از طریق این روترها فراهم کرده است. شما به راحتی می توانید یک درگاه کپتیو پورتال سفارشی سازی شده برای کسب و کار خود بسازید.

کنترلر وایرلس شرکت پپلینک به صورت یکپارچه با دستگاه های AP One و AP Pro سازگاری داشته و مدیریت پیشرفته سازمانی اکسس پوینت ها را فراهم میکند. استفاده از این ابزار سریع و آسان است و اکسس پوینت ها را بصورت اتوماتیک شناسایی می کند. پیکربندی و ارتقاء فرمور کلیه تجهیزات وایرلس را میتوانید بصورت متمرکز از طریق کنترلر انجام دهید و همچنین گزارشات کامل عملکرد سیستم را بصورت 7/24 از تمامی دستگاه ها دریافت نمایید.

 

گزارشات جامع از عملکرد تجهیزات

 

با کمک Peplink AP Controller، فاصله شما با دریافت یک گزارش دقیق از شبکه وای-فای، تنها یک کلیک ساده است. چه مستقیماً از طریق روتر بالانس کار کنید و یا از مکان دیگری با استفاده از تبلت یا موبایل کار کنید، فوراً به اطلاعات مورد نیاز مانند آمار مشتریان، میزان استفاده از دیتا، اختلال های موجود در اکسس پوینت ها، فرکانس سیگنال و غیره دسترسی خواهید داشت. AP کنترلر همچنین یک گزارش Client Event Log در اختیارتان می گذارد که می توانید از طریق آن در یک نگاه اجمالی در مورد رفتار کاربران اطلاعات خوبی بدست آورید، به علاوه هشدارهایی درباره اتفاقاتی که نیاز به بررسی های بیشتری دارند، مانند بررسی دسترسی به اکسس پوینت توسط اشخاص مختلف قابل مشاهده است.

 

 

سفارشی سازی Captive Portal

آیا کسب و کار شما یک هتل، دانشگاه یا رستوران شلوغ است؟ با استفاده از پورتال میهمان می توانید یک تجربه سفارشی سازی شده به نام برند خود بسازید و سرویس اینترنت را در اختیار مهمانان قرار دهید. به سادگی پورتال میهمان را از طریق AP کنترلر با لوگو اختصاصی سازمان، شرایط و ضوابط استفاده و سایر اطلاعات مرتبط تغییر دهید. مدیریت زمان و سرعت اتصال، محدودیت های استفاده از اینترنت و سایر موارد کاملا در کنترل شما می باشد.

 

وای فای رایگان با لاگین شبکه های اجتماعی

با ارائه تجربه جدید به بازدید کنندگان از طریق دسترسی Wi-Fi رایگان و بدون دردسر، اطلاعات ارزشمند مهمانان خود را ذخیره نمایید تا بتوانید از آن برای کاربردهای تبلیغاتی و گسترش کسب و کار خود استفاده نمایید. پورتال مهمان اجازه می دهد تا کاربران از حساب های کاربری خود مانند: ایمیل، لینکدین، فیس بوک و توییتر به وای فای رایگان شما لاگین نمایند.

 

کانفیگ اتوماتیک اکسس پوینت ها

 

با قابلیت ارتباط اتوماتیک بین کنترلر و اکسس پوینت ها ، تنظیمات شبکه در کمتر از چند دقیقه بر روی اکسس پوینت های جدید اعمال میگردد. همچنین تنظیم اتوماتیک میزان توان خروجی هر اکسس پوینت و کانال های رادیویی آنها ، قابلیت رومینگ کاربران بین اکسس پوینت ها و همینطور ارتقاء نرم افزار Firmware هر اکسس پوینت به راحتی از روی کنترلر قابل انجام خواهد بود.

برای مشاهده ویژگی های بیشتر AP Controller Peplink، ویدئو معرفی ویژگی های AP Controller پپلینک در کانال آپارات نتسا، که مروری کوتاه بر این نرم افزار مدیریتی است مشاهده نموده تا با نحوه عملکرد آن در Peplink Balance و روترهای Pepwave MAX آشنا شوید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیشنهاد ویژه نتسا