معرفی سرویس HPE Pointnext

سرویس HPE Pointnext چه خدماتی ارائه می دهد؟

با استفاده از سرویس خدماتی Pointnext شرکت اچ پی میتوانید از مشاوره 25.000 متخصص آی تی شرکت HPE استفاده نمایید، بر اساس راهکارهای آی تی هیبرید ابری، هوش مصنوعی و Edge، طراحی و ساخته شده است.

اچ پی ای Pointnext به مشتریان خود توصیه میکند تا از استراتژی IT اچ پی برای بهره وری بهتر از محیط ابری هیبریدی، مزیت های هوش مصنوعی، و لبه ها، جهت انتقال سریعتر اطلاعات و داده های خود استفاده نمایند. سرویس Pointnext با استفاده از آخرین تکنولوژی تعریف نسخه نرم افزار راهکارهایی طراحی کنند و به مدیریت راحت تر کسب و کارها کمک کنند.

بدین شکل میتوان شاهد بهره وری بیشتر محیط های تحت شبکه مبتنی بر  Hybrid Cloud و سیستم های قدیمی IT باشید و بخش گسترده ای از لود بالای کاری در بخش آی تی بدین شکل حذف می شود. خدمات اچ پی ای Pointnext با برطرف کردن شکاف موجود بین مهارت های مردم، با ارائه انتخاب های بی طرفانه و متخصصین مسیر موفقیت در ابتکارهای دیجیتال را هموار ساخته است.

چرا کسب و کارها به سرویس Pointnext نیاز دارند؟

زمانیکه کسب و کارها برای همگام سازی رفتارها، ساختارها خود با منابع جدید اطلاعاتی با مشکل روبرو می شوند، نمی توانند به رقبات خود ادامه دهند. انتقال اطلاعات همیشه بر اساس انعطاف پذیری در انتقال استوار است و برپایه جدیدترین راهکارها بنا شده است. با توجه به پیشینه و قدرت شرکت اچ پی در زیرساخت و تکنولوژی، خدمات شرکا و تجربه چرخه عمر end-to-end، خدمات HPE Pointnext قدرتمندترین و مقیاس پذیر ترین راهکارهای IT مهیا کرده است.

با دهه ها تجربه برای کمک به سازمان ها در انتقال داده ها، پشتیبانی و مدیریت دیتا سنترها، تخصص ما در نقطه درست خود قرار دارد زمانی که کسب و کارها با تکنولوژی تلفیق می شوند. شرکت HPE که به عنوان پیشگام در زمینه رویکرد خدمات پشتیبانی، توانسته به سازمان ها در بهره وری از مزایای اقتصادی استفاده از سرویس مبتنی بر Cloud، با در نظر داشتن مهارت و مقیاس پذیری و پرداخت برای آنچه مورد نیاز است و با توجه به مدل دستگاه، فراهم آورد.

مزایای استفاده از سرویس PointNext اچ پی ای :

  • Edge-centric: توانایی ایجاد مسیری امن برای جریان داده ها (Data Streaming) و Insight از لایه ها به فضای ابری و به هسته.
  • Data-driven: امکان انتقال Insight و حرکت اتوماتیک با استفاده از هوش مصنوعی و یکپارچه سازی اطلاعات با حجم بالا و تجزیه و تحلیل آنها برای مشتریان.
  • Cloud-enabled: برای ساده سازی ابر هیبریدی به کسب و کارها کمک میکند تا فضایی که لود بالای کاری دارد را بهینه کنند، این حجم بالای کاری را منتقل کنند و زیر ساخت ابری عمومی و خصوصی خود را به راحتی مدیریت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ویژه نتسا