LTO-9 راهکار جدید و انطباق‌پذیر شرکت اچ‌پی برای استوریج‌های Tape

دراین مقاله می آموزید که چگونه راهکارهای HPE StorEver LTO-9 Tape شرکت اچ پی توانسته سنت نوآور بودن، امنیت، مقیاس پذیر و مقرون بصرفه بودن را در نسل جدید ادامه دهد. در ابتدا نسخه LTO-9 با HPE T950 و  TFinity enterprise-class tape librariesفعال سازی و در پاییز منتشر شد. این بدین معنی است که کلیه خانواده استوریج hp tape libraries از آخرین تکنولوژی LTO-9 پشتیبانی می کنند.

 

پیشنهاد مطالعه: کارتریج تیپ چیست؟ بررسی تفاوت Tape Drive و Data Cartridge

 

LTO-9 اچ پی با ظرفیت فشرده 45 ترابایت (18 TB native) و سرعت انتقال 1000MB/sec (برای سیستم های درایو Full Height و یا نصف ظرفیت آنها 800MB/sec برای سیستم‌های Half Height، LTO-9 از 10 ژانویه 2022 برای دستگاه های سطح ورودی (Entry level) و سطح متوسط (mid-range) ذخیره ساز تیپ درایو StoreEverها در به طور رسمی در دسترس می باشد:

بررسی ویدئویی دیتا کارتریج های LTO-9

 

 

پیشنهاد مطالعه: ذخیره سازی مبتنی بر نوار یا Tape چیست

 

مزایای HPE StoreEver MSL

یکی از ویژگی های خاص نمونه HPE StoreEver MSL (ویژگی که فروشنده های رقیب ندارند)، امکان جایگزینی درایو کیت‌های قدیمی زمانیست که قصد ارتقای درایو، بدون صرف هزینه های اضافی از طریق خرید لایسنس، در زمان خرید درایو جدید کنید.

برای مثال، شما یک HPE StoreEver MSL3040 با  LTO-6 tape drivesدارید و میخواهید library را به قابلیت های LTO-9 ارتقا دهید. اچ‌پی به شما اجازه نصب LTO-9 تیپ درایو جدید در Library موجود را بدون نیاز به خرید ماژول (module) جدید برای سرویس های LTO-9 یا لایسنس برای هاردورهای اضافی میدهد. وقتی که بودجه کم باشد، این کار به صرفه است.

LTO-9 مقرون به صرفه است

مزیت دیگری که از طریق آن میتوانید هماهنگی بیشتری میان بودجه خود با اچ پی ایجاد کنید از طریق نسخه ارتقاء یافته HPE Pointnext Tech Care و خدمات پشتیبانی است. HPE Pointnext Tech Care تغییری در نقش خدماتی از “fix my hardware به help me get the most from my HPE product and drive my business forward” است.

گاهی اوقات، زمانی که پیشنهادهای فروشنده متفاوت را میسنجید، ممکن است در نظر گرفتن هزینه hardware Basic و تصمیم گیری در مورد خرید صرفا براساس قیمت انجام گیرد. اما اگر هزینه نهایی برندهای مختلف Tape library را با مقایسه فاکتورهای که شامل هزینه پشتیبانی و نگهداری  میشوند، مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که سیستم HPE StoreEver به طرز قابل توجهی برای خرید و اجرا ارزان تر است.

همچنین تمام خدمات و محصولات HPE StoreEver و Pointnext Tech Care را میتوانید با استفاده از تفاهم نامه منعطف مالی (HPEFS) Pointnext Tech Care خریداری کنید. حتما مقاله معرفی سرویس HPE Pointnext را برای اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

HPEFS به شما انعطاف پذیری برای دسترسی به تمامی بودجه ای که نیاز دارید بدون مشکلات رایج در زمینه منسوخ شدن محصولات و استهلاک، بعلاوه شانس بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی tape را میدهد. مزیت‌هایی که HPEFS بر روی دستگاه های StoreEver Tape در اختیارتان می گذارد؛

  • نیاز به صرف هزینه های اولیه نصب LTO-9 جدید نمی باشد.
  • نیاز به صرف هزینه برای ارتقاء تجهیزات کنونی را کاهش می دهد.
  • ارائه راهکار پرداخت به صورت طولانی تر و در بخش های کوچک تر برای مدیریت بهتر هزینه ها.

 

نظارت و مدیریت کامل بر روی استوریج Tape

پس از خرید و نصب سیستم جدید HPE StoreEver، توسط اپلیکشن نرم افزاری HPE Command View For Tape Libraries، کنترل و نظارت کاملی برای مدیریت تمامی Tapeها، خواهید داشت. لایسنس رایگان CTVL، به شما اجازه مدیریت و گرفتن گزارشات از تمامی ذخیره سازهای library موجود در دیتاسنتر و از هر مکانی را فراهم میکند، مخصوصا زمانیکه دور کار هستید و از طریق ریموت کار میکنید، کاربردی است. همچنین ویژگی های بسیاری را فراهم میکند که در نرم افزار پشتیبانی استاندارد ISV موجود نمی باشد. ویژگی های اضافی این لایسنس مانند HPE TapeAssure، امکان پیشرفته ای مانند تهیه گزارشات فعال و قابل پیش بینی از عملکرد و سلامت library، drive و media ارائه میدهد.

لایسنس Module دیگری که میتوان نام برد، HPE StoreEver CVTL Data Verification است که سلامت داده‌های نوشته شده روی هر کارتریج Tape را تایید میکند.

تمام سیستم های HPE StoreEver MSL که در بالا لیست شده است، با HPE StoreEver MSL Encryption kit سازگار هستند. این یک سیستم جامع رمزگذاری شده است که بدون نیاز به سرور اضافی یا دستگاه، نرم افزار اضافی یا پیچیدگی راهکارهای full KMIP، قابل استقرار می باشد. این سیستم، حفاظت ساده و در عین حال ایمنی را، برای دیتای در حال استراحت (غیرفعال یا data at rest) در زمان ذخیره سازی داده روی LTO-9 data cartridges، بدون خطرات احتمالی مانند؛ اگر tape به اشتباه در دسترس شخصی نامسئول یا در معرض خطای انسانی باشد، ایجاد میکند.

 

نوآوری قابل اتکاء

زمانیکه راهکاری برای مدت طولانی موجود باشد، امکان ایجاد این فکر در ذهن که شاید مورد بهتری موجود باشد، هست. اما در خصوص تکنولوژی LTO نوآوری و رشد ادامه دارد، زیرا تا بحال موردی اختراع نشده است که تا این حد عملکرد عالی در ذخیره سازی حجم عظیم اطلاعات، قابلیت اطمینان، امن، مقرون به صرفه و پایدار داشته باشد.

تکنولوژی HPE StoreEver LTO-9 آخرین ورژن در مسیر طولانی HPE Tape Solutions است که در زمینه حفاظت داده ها برای کسب و کارها با همه اندازه ها بیش از بیست سال می باشد. به یقین نوآوری بادوامی است که میتوانید به آن اعتماد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ویژه نتسا